Regnbågsfamilj.

Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

- Magsjuka!

Av Storm - 9 februari 2014 22:47

Inatt bröt helvetet ut. När jag skulle gå upp och lägga mig ser jag till min stora förvåning att Emilio har spytt ner sig själv och sin säng, men sover så lugnt och stilla. Jag hörde att han hostade till lite tidigare, men inget jag reflekterade över. Han har alltid skrikit och gråtit innan när han har spytt så han måste verkligen ha spytt i sömnen, bara vänt sig om och sedan somnat om. Mammas lilla älskling. Så vid 01 inatt fick jag väcka honom och kasta honom i badet. Efter det så somnade han om, sen spydde han ytterligare 5 ggr till tills vi gav upp och gick upp. Han har 39 graders feber och det enda som har dugit för honom idag är famnen, han har varit som en liten bebis. Jätte mysigt, synd bara att det är pga magsjukan. Nu sover han och jag hoppas att natten blir lugn!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Storm - 15 augusti 2014 17:26


Kolla in Milosbloppis på instagram.

Av Storm - 15 augusti 2014 12:22


Följer varje steg du tar ?

Av Storm - 15 augusti 2014 12:21

Rebecca har jobbat natt tre nätter i rad nu. Men imorse gick hon äntligen av sista passet, imorgon blir det förmiddag för henne. Nattpassen blir jobbiga för oss alla. Hon får inte den sömnen hon behöver när hon kommer hem, Emilio skriker oftast varje...

Av Storm - 12 augusti 2014 14:40


Hej mamma!

Av Storm - 12 augusti 2014 14:25

Med blandade känslor har vi nu tagit tag i ansökan om förskola. Vi var överens redan från början att vi inte ville sätta Emilio på förskola innan 1,5 år. Men nu känns det som att han börjar bli redo för det. Önskar att jag kunde känna detsamma. Men j...

Presentation


Elin, mamma till Emilio och gift med Rebecca. Min vardag, mitt liv, mina val.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards