Regnbågsfamilj.

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2014

- God middag!

Av Storm - 15 augusti 2014 12:21

Rebecca har jobbat natt tre nätter i rad nu. Men imorse gick hon äntligen av sista passet, imorgon blir det förmiddag för henne. Nattpassen blir jobbiga för oss alla. Hon får inte den sömnen hon behöver när hon kommer hem, Emilio skriker oftast varje natt då hon är borta och man känner sig liksom lite tvingad att hitta på något om förmiddagarna så hon får vara hemma och sova i fred. Rebecca bryr sig självklart men man känner sig liksom taskig om man inte flyr hemmet så hon får sova. Nåväl, iförrgår var vi hos Angelica med Sara och fikade och igår följde vi med Sara för att skriva på kontrakt för hennes nya lya. Ser fram emot att få hjälpa till att måla och tapetsera. Längtar verkligen efter att få komma ut och jobba lite. Hoppas att jag hittar något snart. Nu lär vi nog ta tag i dagen eftersom en viss liten herre sov jätte länge efter morgon vällingen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Storm - 15 augusti 2014 17:26


Kolla in Milosbloppis på instagram.

Av Storm - 15 augusti 2014 12:22


Följer varje steg du tar ?

Av Storm - 12 augusti 2014 14:40


Hej mamma!

Av Storm - 12 augusti 2014 14:25

Med blandade känslor har vi nu tagit tag i ansökan om förskola. Vi var överens redan från början att vi inte ville sätta Emilio på förskola innan 1,5 år. Men nu känns det som att han börjar bli redo för det. Önskar att jag kunde känna detsamma. Men j...

Av Storm - 12 augusti 2014 10:48


Så var det återigen det här med att hålla bloggen vid liv. Mycket har hänt det senaste halvåret och jag är väl inte riktigt redo att skriva om det ännu. En dag kanske jag gör det, men verkligen inte nu. Emilio växer så det knakar. Han är en vacker li...

Presentation


Elin, mamma till Emilio och gift med Rebecca. Min vardag, mitt liv, mina val.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards