Regnbågsfamilj.

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

- Tisdag!

Av Storm - 17 december 2013 11:50

Emilio har under dom senaste dagarna haft hög feber orsakat av tänderna, både igår och idag vaknade han 11 från att ha sovit sen 20:30. Ja, han vaknade och åt flaska välling vid 08 men somnade sen om igen. Det märks på honom att han tar igen sömnen och efter dessa nätter med tänder och separationsångest så känns det skönt att få sova ut ordentligt. Både han och jag blir gladare då. Sen kan jag ju inte sticka under stolen med att den här grabben är en riktig sömntuta. Precis som sin mor! Oh well, någon lär ju vara det också. Nu röjer han på sitt rum innan det är dags för hans lunch som idag blir lite senare. Det är kaos på hans rum verkligen, han har inte upplevt sin första julafton eller födelsedag än men trots det så har han så otroligt mycket leksaker att jag tror vi måste flytta till större för att vi ska få plats allihopa! Skulle lätt kunna öppna förskola här hemma, precis allt finns och då har vi även börjat rensa ur lite leksaker till Emilios kommande syskon. När det nu kommer! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Storm - 15 augusti 2014 17:26


Kolla in Milosbloppis på instagram.

Av Storm - 15 augusti 2014 12:22


Följer varje steg du tar ?

Av Storm - 15 augusti 2014 12:21

Rebecca har jobbat natt tre nätter i rad nu. Men imorse gick hon äntligen av sista passet, imorgon blir det förmiddag för henne. Nattpassen blir jobbiga för oss alla. Hon får inte den sömnen hon behöver när hon kommer hem, Emilio skriker oftast varje...

Av Storm - 12 augusti 2014 14:40


Hej mamma!

Av Storm - 12 augusti 2014 14:25

Med blandade känslor har vi nu tagit tag i ansökan om förskola. Vi var överens redan från början att vi inte ville sätta Emilio på förskola innan 1,5 år. Men nu känns det som att han börjar bli redo för det. Önskar att jag kunde känna detsamma. Men j...

Presentation


Elin, mamma till Emilio och gift med Rebecca. Min vardag, mitt liv, mina val.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards